ارائه بسته‌های تشویقی برای سرمایه‌گذاران بخش راه
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و كمكهای اقتصادی و فنی ایران' احمد صادقی' بابیان اینكه سیستم حمل و نقل پایه و مادر سایر بخشها و مهمترین عامل توسعه است، گفت: هم اكنون بیش از 8 هزار كیلومتر راه آهن در دست احداث است كه تمامی آن از سوی مهندسان ایرانی طراحی و ساخته شده است.

مدیرعامل شركت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل، افزود: این حجم كار در زیربناهای حمل و نقل كشور بی سابقه بوده است كه توجه خاص دولت به زیر ساخت های حمل و نقل را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینكه یكی از سیاست های وزارت راه ارائه بسته های تشویقی برای حضور بخش خصوصی در پروژه های راهسازی است، گفت: در این راستا تبصره هایی در بودجه 91 به مجلس ارائه شده است كه امكان حضور سرمایه گذاران برای احداث زیر بناهای حمل و نقل هر چه بیشتر فراهم می شود تا از این طریق سرمایه گذار به بخش ریلی و آزادراهی وارد شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی بابیان اینكه تسهیلات ارزان قیمت از محل صندوق توسعه ملی به سرمایه گذاران پرداخت می شود، بیان كرد: تلاش داریم كه همه ساله بسته های متنوعی را ارائه كنیم و سرمایه های موجود در كشور را به سمت سرمایه گذاری در حمل و نقل كشور سوق دهیم.

صادقی تصریح كرد: بیش از 95 درصد از حمل و نقل كشور، حمل و نقل جاده ای است كه با توجه به حجم بالای تصادفات در این بخش و ضرورت كاهش 10 درصدی سوانح در برنامه پنجم، باید سرمایه گذاری بیشتری در این بخش انجام گیرد.

اقتصام **1933**1319





:: برچسب‌ها: مدل , کریسمس , فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: